|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ჟანრობრივად
ანსხვავებს მუსიკალურ ნაწარმოებებს
|
ვერ ანსხვავებს
ჟანრობრივად მუსიკალურ ნაწარმოებებს
|
უჭირს განასხვავოს
სხვადასხვა მუსიკალური ჟანრი
|
ნაკლებად არჩევს
მუსიკალურ ჟანრებს.
|
ნაწილობრივ ანსხვავებს
სხვადსხვა ჟანრის მუსიკალურ ნაწარმოებებს.
|
ზედმიწევნით კარგად
ანსხვავებს სხვადასხვა ჟანრის მუსიკალურ ნაწარმოებებს.
|
ფლობს
სანოტო სისტემას.( ნოტები, გრძლიობები)
|
არ იცის ნოტები
|
უჭირს ნოტების
განლაგება სანოტო სისტემაზე
|
ნაკლებად ანსხვავებს
გრძლიობებს და ერევა ნოტები ერთმანეთში
|
ნაწილობრივ ანსხვავებს
გრძლიობებს და იცის ნოტები.
|
სრულად ფლობს
,როგორც სანოტო სისტემას ასევე გრძლიობებს.
|
მღერის
სხვებთან ერთად და დამოუკიდებლად.
მონაწილეობს
სხვადასხვა ღონისძიებებში.
|
ვერ მღერის სხვებთან
ერთად და დამოუკიდებლად.
|
უჭირს სიმღერა,
არ მონაწილეობს სხვადასხვა ღონისძიებებში
|
ნაწილობრივ მღერის
სხვებთან ერთად. არ მონაწილეობს ღონისძიებებში.
|
მღერის სხვებთან
ერთად,მონაწილეობს ღონისძიებებში.
ვერ მღერის დამოუკიდებლად.
|
მღერის სხვებთან
ერთად და დამოუკიდებლად.
აქტიურადაა ჩართული
სხვადასხვა ღონისძიებებში.
|
საშინაო დავალება
|
არ ასრულებს საშინაო
დავალებას.
|
ავიწყდება ხშირ
შემთხვევაში საშინაო დავალების შესრულება.
|
მეტ-ნაკლებად
ასრულებს საშინაო დავალებას.
|
არასრულყოფილად
ასრულებს საშინაო დავალებას.
|
ზედმიქევნით სწორად
და სისტემატიურად ასრულებს საშინაო დავალებას.
|
პრეზენტაცია
|
ვერ საუბრობს
სალიტერატურო ენათ,არ იყენებს მუსიკალურ ტერმინებს, არ აქვს პრეზენტაციის უნარი.
|
პრეზენტაციის
დროს არ იყენებს მუსიკალურ ტერმინო;ოგიას. უჭირს კომუნიკაცია.
|
ნაკლებად იყენებს
მუსიკალურ ტერმინოლოგიას, ცდილობს პრეზენტაციის გაკეთებას.
|
მეტ-ნაკლებად
ფლობს გამართულ სალიტერატურო ენას, მუსიკალურ ტერმინებს,სრულყოფილად არ აქვს წარმოდგენილი
პრეზენტაცია.
|
სრულყოფილად საუბრობს
გამართული სალიტერატურო ენით, იყენებს მუსიკალურ ტერმინებს,აქვს კომუნიკაციის უნარი,
რაც ეხმარება პრეზენტაციაში.
|
შეფასების კრიტერიუმები მუსიკაში
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий